Κυριακή 15 Ιουλίου 2007

2η συνέντευξη

Απόσπασμα απο τη συνέντευξη Χ.Σ. ιδιοκτητρια του σπιτιου 05-07-07

......
~Μου λέτε για αυτό δίπλα;
-Όχι , σας λέω για το άλλο επάνω στο κάστρο πάνω από τις σκάλες της Α.Νικολάου
~Α εκεί το οικόπεδο είναι δικό μου
-Ναι μπράβο.Για ένα σπίτι μέσα στο οικόπεδο σας λέμε.
~Ναι τι θέλετε απ αυτό;
-Να μου πείτε πότε φτιάχτηκε, πότε εγκαταλείφθηκε, ποιοι έμεναν εκεί;
~Δεν ξέρω πότε φτιάχτηκε, ο πατέρας μου το είχε και έπεσε από τους σεισμούς
-Περίπου δεν ξέρετε πότε χτίσθηκε;
~Όχι,όχι
-Πόσα άτομα μένανε παλιά εκεί;
~Πέντε
-Υπήρχε και επαγγελματικός χώρος ;
~Όχι μόνο για να ζούμε ήταν
-Και το εγκαταλείψατε το 93;
~Ναι
-Υπάρχει κάποια ιστορία σ’αυτό το σπίτι,κάτι;
~Όχι όχι τίποτα απολύτως..
-Μάλιστα!Μας είπαν πως ο πατέρας σας ήταν μανάβης!Ισχύει κάτι τέτοιο;
~Ναι ναι.Αυτό τίποτα άλλο.
-Μένανε και οι παππούδες σας εκεί πέρα παλιά;
~’Όχι, μόνο μια γενιά έχει περάσει
-Πως ήταν η γειτονιά;
~Πολύ ωραία, γιατί όμως ρωτάτε εμένα και όχι τους γείτονες;
-Διότι για το δικό σας σπίτι κάνουμε εργασία
~Και πως επιλέχτηκε το δικό μου;
-Τυχαία. Εκτός από την κουζίνα πόσα δωμάτια είχε;
~Άλλα τρία
-Είχατε κάποιο ζώο μήπως τότε;
~Ναι, ο πατέρας μου είχε ένα άλογο
-Σας ευχαριστούμε πολύ για τις πληροφορίες

Δεν υπάρχουν σχόλια: